Snudedut

Snudedut

onsdag den 27. maj 2015

Karmas første udstilling

Tollerklubbens tollerdays er vel overstået og som vi har været de sidste mange år, var vi også med ved dette.
I år var det Brian og jeg der arrangeret det her på Sjælland. Tollerdays er et 4-dags arrangement der indeholder 4 forskellige hundesportsgrene. Lydighed, spor, jagt og udstilling.
I år deltog Brian i lydighed med Genie og jeg i udstilling med Karma.
Selv om udstilling for mange bare er en skønhedskonkurrence, hvilket det i princippet også er, så er det noget jeg rigtig godt kan lide at lave med mine hunde. Det er dog ved at være et stykke tid siden jeg har haft en hund der har kunnet noget i en udstillingsring. Men det tror jeg faktisk jeg har fået med Karma. Hun udvikler sig rigtig godt, og det ser meget lovende ud.

På tollerklubbens udstilling den 17/5-15 var Karma tilmeldt babyklassen som er en uofficiel klassen.
Karma var i udstillingsringen med 2 andre tæver, og hun blev blandt dem placeret som nr 1. Efter det skulle hun i ringen mod den hanhund der blev placeret bedst, så de kunne finde ud af hvilken baby der var den bedste. Her blev Karma placeret som bedste Baby, også kaldet BIR Baby.
Karma og jeg løb helt fantastisk sammen og da hun skulle stille sig foran dommeren så hun kunne blive bedømt, stod hun super flot. Karma var rolig og velafbalanceret og var så god da dommeren skulle se tænder og røre ved hende. Det tegner rigtig godt J
Er pt i gang med at ligge en udstillingsplan for resten af 2015.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar