Snudedut

Snudedut

mandag den 2. maj 2016

Udstilling i Roskilde 30/4


Så så man lige mig :) 2 gange på en uge :) :)

I lørdags var jeg afsted på DKK udstilling i Roskilde med Karma. Det er Karmas første store udstilling. De andre vi har været til har været klubudstillinger. På trods af at der kommer flere deltagende tollere på en klubudstilling end på en DKK udstilling, så er der på en DKK udstilling også de andre deltagende racer. Så det bliver til en stor mængde hunde og mennesker samlet på et sted. Så var lidt spændt på hvordan hun ville klare det.

Men hun klarede det såmænd ganske fint min lille seje vuf. Der var samlet tilmeldt 18 tollere. Karma stillede også denne gang i Juniorklassen, der blev hun 1 vinder med excellent og CK. Derefter gik hun videre til placering i bedste tæve, der landede hun lige ude for placering og blev 5 bedste tæve.

Jeg har besluttet at tilmelde mig 2 udstillinger ekstra. Denne gang en dobbeltudstilling på Bornholm. Så der er nu planlagt 5 udstillinger.

Den 16/5. Tollerklubben Støvring

Den 13/8. DKK Bornholm

Den 14/8. DKK Bornholm

Den 11/9. Tollerklubben Valensbæk

Den 18/9. DKK Ballerup

Der udover overvejer jeg 2 udstillinger mere, men de er pt stadig på overvejelsesstadiet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar